Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Soukromá klinika, Slavkov u Brna
Ševela, Zdeněk ; Klubal, Tomáš (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování projektové dokumentace stavební části pro realizaci novostavby soukromé kliniky ve Slavkov u Brna. Objekt se skládá ze tří nadzemních podlaží. V prvním podlaží je lékárna, rentgen a zázemí pro personál. Ve druhém a třetím podlaží jsou jednotlivé ordinace. Konstrukční systém je stěnový příčný. Stropy jsou z předpjatých panelů. Střecha objektu je plochá jednoplášťová.
Soukromá klinika, Slavkov u Brna
Ševela, Zdeněk ; Klubal, Tomáš (oponent) ; Brzoň, Roman (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracování projektové dokumentace stavební části pro realizaci novostavby soukromé kliniky ve Slavkov u Brna. Objekt se skládá ze tří nadzemních podlaží. V prvním podlaží je lékárna, rentgen a zázemí pro personál. Ve druhém a třetím podlaží jsou jednotlivé ordinace. Konstrukční systém je stěnový příčný. Stropy jsou z předpjatých panelů. Střecha objektu je plochá jednoplášťová.
Marketing soukromé kliniky Santé
Herlesová, Hana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Cinek, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá marketingem soukromé kliniky Santé. První, teoretická část práce je rozdělena do dvou hlavních kapitol. Marketing ve zdravotnictví je první kapitolou teoretické části. Jsou zde vyznačeny odlišnosti marketingu ve zdravotnictví oproti jiným odvětvím a charakteristiky zdravotnického systému. Dále je zde definován produkt, ve zdravotnictví tedy poskytovaná služba. Marketingový mix je popsán nikoliv jako 4P, ale jako 4C. Následně je rozebrán praktický pohled na marketing zdravotnictví. Důležitá je spokojenost pacientů, která je měřena několika průzkumy, jako například nejlepší nemocnice, nebo projekt kvalita očima pacientů. Dále jsou rozebrány použité metody, je zde definován marketingový výzkum a strategie S-T-P. V praktické části je v úvodu představena společnost Santé. Následuje popis současné klientely společnosti, která je rozdělena na individuální klientelu a na firemní klientelu. Marketingový mix společnosti popisuje již zmíněné 4 složky C-mixu a dále se nachází SWOT analýza společnosti. Analýza konkurence se zabývá hlavními konkurenty společnosti Santé. Podstatným momentem této práce je výzkumný projekt, vytvořený právě pro účely této diplomové práce. Jedná se o vytvoření komplexního dotazníku zabývajícího se soukromými klinikami jako takovými. Analýza dat proběhla v několika rovinách, kdy otevřené otázky byly vyhodnoceny samostatně, uzavřené otázky byly zpracovány pomocí počítačového programu SPPS. Ke konci práce jsou doporučení pro firmu Santé vycházející z provedeného výzkumu a konfrontace teorie a praxe. Následuje závěr, tedy shrnutí práce, seznam použité literatury a přílohy, kde je například již zmíněný dotazník.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.